Дошкільний навчальний
 заклад №18


                                                                                                                                                           Субота, 20.10.2018, 23:13


Вітаю Вас Гість


| Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

» Погода в Ужгороді

» Пошук по сайту

Головна » 2016 » Травень » 2 » Проведення психокоррекционних занять із дітьми старшого дошкільного віку
13:44
Проведення психокоррекционних занять із дітьми старшого дошкільного віку

1. Саме для пом'якшення процесу входження дитини в колектив дошкільного освітнього закладу психолог разом із вихователем, може допомогти дитині знайти «тимчасового друга», що поступово ознайомить його з правилами життя дітей в установі.

2. Знання дитиною мети відвідин нею дошкільного освітнього закладу сприятливо позначається на її психічному стані, наступної мотивації до навчання.

Роль психолога у цій роботі у тому, що з допомогою спеціальних методик допомогти дитині розкритися, висловити свої і почуття, адаптуватися у дитячому колективі без шкоди психічного здоров'я.

3. У психокорекційній, розвиваючій роботі з дітьми старшого дошкільного віку, варто робити акцент в розвитку їх образотворчих, музичних і комунікативних здібностей.

Займаючись образотворчою діяльністю, дитина разом із розвитком творчих здібностей, навчається витримці та посидючості. Конструювання, розвиває дрібну моторику. Залучення дитини до посильної праці, виробляє в неї відповідальність та організаційні засади спільного праці.

4. Незамінним інструментом морального виховання є: дитяча література, кіно, театральні спектаклі, твори образотворчого мистецтва і музика, при з якими створюється особлива атмосфера, котра стимулює дитину до пізнання навколишнього світу, здійсненню «відкриттів», прояву допитливості.

Для ознайомлення дітей із довкіллям, необхідно частіше виходити із нею на екскурсії межі території дитячого освітнього закладу.

Надовго запам'ятовуються, і мають пізнавальне значення екскурсії підприємств, під час яких увагу дітей слід звернути як на обладнання та інформаційний процес виробництва, так і на взаємодію людей у процесі роботи. Враження від екскурсії діти потім проявляють у іграх, малюнках, ліпленні.

5. Діяльність спрямовану на профілактику і корекцію неконструктивної поведінки, потрібно віддавати перевагу не прямим маніпулятивним методам (покарання, заборони, моралізаторство), а непрямім, через гру, казки

Оскільки діти у поведінці залишаються безпосередніми, їм дуже складно виконувати правила і дисципліновано поводитися. Щоб полегшити їм усвідомлення своїх дій. Можна замість зауваг та похвали роздавати своєрідні мітки доброї та поганої поведінки (кружечки, зірочки тощо.). Мета цих значків - привернути увагу дитину до своєї поведінки

6.Усвідомити власні переживання і стан дитині може допомогти дорослий за допомогою питань: «Тобі прикро, що тебе не взяли в його в гру? Тобі приємно, що тебе похвалили на занятті?». Так

Можна розкривати дитині переживання інших дітей у конфліктних ситуаціях.

7. Привчити дитину до самостійного вибору можна під час гри, ставлячи запитання: У що ти прагнеш грати? З ким би ти хочеш грати? З ким тобі цікаво бути у грі?

8. Сприятливо впливає на розвиток процесу спілкування, і спілкування спільнапредметно-практична діяльність дитини і дорослого: конструювання будівель, ігри із різнобарвними кульками, різноманітні картки з завданнями, які вимагають усних відповідей.

Інтелектуально - пізнавальні гри, які включають у собі загадки, ребуси, конкурси, спрямовані в розвитку дитини, активізацію її пізнавальної активності.

Рухливі ігри, ігри за правилами - естафети, турніри, сприяють розслабленню, емоційної регуляції і зниження фізичної підготовці дітей старшого дошкільного віку.

Застосування казкотерапії, дає змоги виявити приховані емоції, які звичайно виявляються у поведінці дитини.

У комплексі релаксаційних вправ на перервах при зміні різних форм діяльності, слід проводити психогимнастику.

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ

•    Вилучіть зі свого лексикону негативні установки, які перетворюють життя дитини на смуток і замініть їх позитивними.

•    Якомога частіше кажіть дітям лагідні слова(сонечко, мій хороший та інші).

•    Запитайте себе: „Чим я подобаюсь дітям?” Частіше використовуйте невербальні засоби комунікації (жести, міміка, інтонації, паузи, поза, сміх, сльози і т.д.,), щоб запобігти перенавантаженню нервової системи дітей словесними методами впливу.

•     Вводьте у режимні моменти „хвилинки релаксації’ з психогімнастичними іграми та вправами, „хвилинки пустощів”, „музичні паузи”.

•   Використовуйте гру „Квітка настрою” – це допоможе з’ясувати емоційний стан, інтереси та бажання дітей і вчасно вилучити прийоми виховного впливу, які викликають у дітей негативні емоції.

•  Обов’язково підтримуйте зв’язок з батьками для розроблення спільних вимог та ефективних засобів відновлення душевної рівноваги дитини в в дитсадку і вдома.

Переглядів: 156 | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
» Наше опитування
Чи знайшли Ви на нашому сайті, те що шукали?
Всього відповідей: 68

» Корисні посилання
1.Веб-сайт МОНмолодьспорт 2.Державне інформаційно-виробниче підприємство видавництво „Педагогічна преса”

» Архів записів

» Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz